pure love







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شیرینی لبانت

با هیچ مزه ای عوض نمی کنم نمک چهره ات را !
ولی متعجبم از شیرینی لبانت در این شوره زار !

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت13:38---8 بهمن 1391
خیلی جالب بید خیلی باحال بید عسیس دلم
پیش تنهای شیطون هم بیا گلم


alex
ساعت12:42---26 دی 1391
ممنون میشم به ما هم سر بزنید

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:05---23 مهر 1391
باوفا! مهر تو اندر جان ماست / زندگی بی دوستی زندان ماست



کم بزن آتش دل بی تاب را / یاد خوبت روز و شب مهمان ماست


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت16:54---23 مهر 1391
شما هم لینک شدین...

دختری از جنس باران...
ساعت10:02---21 مهر 1391
آدمای دلتنگ. وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره و میخندن یهو سرشون رو برمیگردونن اونوری.. یکم ثابت میشن ؛ یواش یواش چشماشون پر اشک میشه.. خوشحال میشم به منم سربزنید

مصطفی
ساعت3:41---14 مهر 1391
این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
……باید باور کنم
تنهایم




مصطفی
ساعت13:50---10 مهر 1391
دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند
دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد
میروم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم
که به چراغهای نورانی و دستهای گرم دیگر اعتمادی نیست


مصطفی
ساعت23:11---6 مهر 1391
عشق، اگر عشق باشد…
ناممکن ترین ها را امکان می بخشد
تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی!


مصطفی
ساعت21:51---2 مهر 1391
نگاهت کافیست تا در هوای آمدنت بمیرم…
تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگی…


مصطفی
ساعت22:27---30 شهريور 1391
بی هیچ دلیلی “به یادت هستم“ تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد


مهسا
ساعت12:23---30 شهريور 1391
سلام این آخرین آپه حتما بیا

مصطفی
ساعت21:55---26 شهريور 1391
دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آتنا اكبريها در 12:1 | |